שאלות נפוצות ומדיניות הקיר

שאלות ותשובות

לקירות הטיפוס: נעליים סגורות ובגדים נוחים. לפארקי החבלים: לחצו כאן

ממש לא! המתחמים שלנו מתאימים לכל הרמות ולכל הגילאים.

תלוי במשקל ובגובה של הילד/ה. בפאנטופיה ובקירות האוטומטים ניתן לטפס ממשקל של 15 קג' ומעלה. בפארקי החבלים מגבלת גובה: מגובה 100-125 ס"מ ניתן להיות רק בקומת הקרקע (בליווי מבוגר שאינו משלם). מגובה 126-145 ס"מ ניתן לעלות לקומות העליונות (1,2,3) רק בליווי מבוגר (בתשלום מלא), שיתפעל ויעזור לילדים באופן צמוד בכל אלמנט. מגובה 145 ס"מ ומעלה ניתן לנוע במתקן באופן חופשי.

בקירות הטיפוס: כל היום! בפארקי החבלים: פעילות במתקן אורכת כשעה וחצי. זאת משום שהמתקן יכול להכיל מספר מוגבל של מבקרים והדבר מחייב לקיים סבבים. מצאנו כי בשעה וחצי (כולל הלבשה והדרכה), המטפס/ת יכול/ה לחוות מספר מספק של מתקנים, להוציא מספיק מרץ ולנצל את הזמן בהנאה רבה.

מדיניות הקיר

בטיחות היא ערך עליון אצלנו ב-iclimb. לכן, חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות וההתנהגות במתחמים. אנו יודעים כי יש יותר מדרך אחת לעשות את הדברים ולשמור על הבטיחות. אולם, בחרנו בדרך אחת, כדי לשמור על סדר ואחידות וכדי שלא יהיו טעויות או בלבולים. לכן בעת הפעילות במתחם שלנו, חשוב כי תשמעו לכללים של המתחם ותכבדו את מדיניות הקיר, זאת על מנת שנוכל להמשיך בפעילות מהנה והכי חשוב בטוחה.

במידה ויש שאלה / התלבטות / ספק גם אם הוא קטן ביותר, אל תהססו! גשו לאחד מחברי הצוות שלנו ואנו נשמח לענות על השאלה. כך נוכל יחד למנוע תקלות בטיחותיות ולשפר את החוויה של כולנו.

ערך זה הוא חשוב בכל תחומי החיים, אך בטיפוס ספציפית יש לו גם משקל בטיחותי. סבלנות, סובלנות וכבוד לאחר מאפשרים לנו תקשורת טובה יותר עם המטפסים סביבנו. תקשורת זו היא חיונית לפעילות בטוחה. למשל חשוב לא להידחף אחד לפני השני על מסלול מסוים. אם שני מטפסים עולים על מסלולים קרובים מידי, הדבר עלול להוות תקלה בטיחותית. לכן, היו סבלניים, כבדו את האחר וחכו עוד כמה דקות לפני הטיפוס הבא. כך כולנו נהנה יותר!

אל המתחמים שלנו מגיעים מטפסים רבים, חלקם מטפסים ימים וחלקם שנים. חשוב לזכור שכולנו מטפסים, בכל הרמות ובכל הגילאים. לכן היו סבלניים כלפי האחר והמתינו בסבלנות לתורכם. כמו שכבר ציינו בסעיף 2, לערכים התנהגותיים אלה יש גם ערך בטיחותי!

בהגעתכם לקיר, לאחר ההרשמה אצל הקופאי/ת, יפנו אתכם אל מפעיל הקיר להדרכה בטיחותית. במידה ונרשמתם לחוג יפנו אתכם למדריך שלכם. על כל המטפסים בקיר להקשיב להוראות הצוות בכלל ולהוראות המפעיל/ה בפרט. המפעילים (בדומה למציל בבריכה) הם הסמכות המקצועית בקיר שאחראית על הבטיחות. לכן גם אם אתם פעם ראשונה בקיר וגם אם אתם כבר מטפסים וותיקים, עליכם להישמע להוראות המפעיל/ה והצוות במקום.

חשוב מאוד לשמור על הניקיון והסדר בעת השהייה במתחם. מעבר לזה שיהיה לכולם יותר נעים לשהות במתחם, יש פה גם עניין בטיחותי. אנו רוצים לשמור על אזור טיפוס סטרילי ככל הניתן, כדי לאפשר למי שמאבטח, ללקוחותינו ולצוות שלנו לנוע בחופשיות, בלי חשש מהתקלות באיזה תיק או בבקבוק שתיה.

בהמשך לסעיף מספר 5, אם אתם אוכלים או שותים במתחם, דאגו לנקות אחריכם. אין לאכול ולשתות על המזרונים. אין לאכול או לשתות במהלך טיפוס על הקיר או בזמן אבטוח. אין להכניס אוכל או שתיה למתחם הפאנטופיה.

חלקכם מגיעים עם ציוד אישי מהבית. אנו מעודדים רכישה של ציוד אישי, ומאמינים כי על מנת לטפס באופן מקצועי יש להצטייד בהתאם. אולם, במידה והמפעיל/ה או מישהו מהצוות שלנו, יבחינו בפגם בטיחותי כלשהו בציוד שלכם, הם יבקשו שתשימו את הציוד שלכם בצד ותשכירו ציוד של הקיר. זאת לשם הבטיחות בלבד. דוגמאות לציוד לא תקין: רתמה ישנה מידי, חבל פסול / פצוע / ישן מידי, טבעת שמנגנון הנעילה שלה לא עובד, טבעת שחוקה מידי, רתמה שהרצועות שלה בלויות מידי וכדומה. שימו לב, לכל ציוד שברשותכם יש חיי מדף וחיי שימוש שהוגדרו על ידי היצרן. בעזרת חיפוש פשוט בגוגל תמצאו את המידע הזה. אנו מזמינים אתכם לבדוק את הציוד שלכם. במידה והציוד שלכם תקין ועדכני נשמח שתשתמשו בו! 

ראיתם משהו שנשמע או נראה לכם לא תקין? אתם לא בטוחים? גשו לאחד מחברי הצוות שלנו! אנו נשמח שכולנו יחד נשמור על ערנות וכך גם על הבטיחות. 

*כללי בטיחות ספציפיים עבור כל סגנון טיפוס נמצאים במתחמים השונים ויאמרו לכם על ידי הצוות שלנו.
-לפני פעילות ראשונה בקיר, יש לחתום בקופה על טופס נהלי הבטיחות ולעבור תדריך בטיחות על ידי איש צוות.
-אין להשתמש בציוד של הקיר ללא הדרכה מתאימה.
-חובה לבדוק נעילת טבעות לפני כל טיפוס.
-יש לבצע בדיקה הדדית לפני כל טיפוס.
-הטיפוס בנעליים סגורות בלבד.
-יש לאסוף את השיער לפני תחילת הטיפוס.
-אין לטפס עם חפצים בכיסים או עם שעונים, טבעות ועגילים גדולים.
צוות המקום רשאי להרחיק מהמתחם כל אדם אשר עובר על הוראות הצוות.
-בזמן הטיפוס והאבטוח אין לדבר בנייד/ לאכול/ לשתות/ לעשות כל דבר שעשוי להפריע לטיפוס או לאבטוח.
-אין לרוץ בשטח הקיר או לשחק בכדור.
-המזרונים נועדו לספוג את נפילת המטפס בלבד ואין לעשות בהם שום שימוש אחר.
-בכל שאלה או אי בהירות אנא פנו לאנשי הצוות.
-אין להימצא מתחת למטפס אחר או לטפס מעל אדם אחר.
-ילדים עד גיל 10 שאינם בחוג, חייבים ליווי מבוגר בכל זמן השהייה במתחם.

אז שיהיה לכולנו טיפוס בטוח ומהנה 😊

חדש ברשת iclimb

חנות לציוד טיפוס מקצועי

לקבלת הצעה לאירוע בוקר הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לאירוע הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה ליום גיבוש וכיף ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לפעילות ODT ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר: