אירועים-קרית גת

ימי הולדת בפארק הטיפוס, החבלים והאקסטרים ב-iclimb קרית גת

ברשת iclimb, חוגגים יום הולדת שכולו חוויה בלתי נשכחת!

ברשת iclimb, חוגגים יום הולדת שכולו חוויה בלתי נשכחת!

זה קורה פעם בשנה וזה היום הכי חשוב לילדיכם: יום ההולדת! היום שבו הם המרכז וכל החברים באים לחגוג איתם. בחירת המקום ואופי הפעילות ישפיעו על הצלחת האירוע וההנאה של הילדים שלכם.

במיוחד בשביל זה בנינו בשבילכם פעילות יום הולדת מיוחדת, המשלבת חוויה של אתגר עם מגוון אטרקציות, עשרות מתקני טיפוס ומתקני אקסטרים, משחקי חברה ובעיקר הרבה כיף!

אצלנו יום ההולדת שונה, מיוחד ומלא בהתרגשות ואדרנלין. אז אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עכשיו ואנו נארגן לילדיכם אירוע יום הולדת/בני מצווה אדיר! יחד נוכל להפוך את יום ההולדת של ילדיכם ליום בלתי נשכח!

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון או שפשוט תתקשרו אלינו.

קראו עוד

ימי גיבוש וימי כיף לחברות בפארק הטיפוס, החבלים והאקסטרים ב-iclimb קרית גת

בין אם זה אירוע גיבוש, ערב חברה, או סדנא למנהלים, אנו ב- Iclimb מאמינים, כי שילוב בין אתגר להנאה הוא מתכון מנצח לשיפור הישגיות וייעול עבודת הצוות, לצד גיבוש קבוצתי באמצעות חוויה משותפת.

הטיפוס אתגרי, הוא חווייתי ומהנה ובמקביל הוא תורם לנו רבות בשלל היבטים המנטליים וחברתיים.
בטיפוס אנו:
✔️ מחזקים את הביטחון העצמי
✔️ משפרים נחישות והתמדה
✔️ מחזקים הישגיות אישית
✔️ משפרים את היכולת להתמודד עם אתגרים
✔️ עובדים על חשיבה ותכנון צעדים בכדי להצליח.

בנוסף, מתחם הטיפוס ופארק חבלים אלו מקומות בו נוצרים צוותים באופן טבעי, כשהאתגר הוא לעזור לאנשים להתעלות על עצמם, לשפר את ההישגים האישיים והקבוצתיים ולעבוד בצוות.
יש קסם בכל התהליך הזה שנקרא – FunBelievable המשלב בין כיף לאתגר.

במהלך השנים עברו במתחמים שלנו עשרות רבות של קבוצות שהגיעו לימי כיף וסדנאות גיבוש בניהם: חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח ומפעלים, כמו כן בתי ספר ואקדמיה למנהיגות.

קראו עוד

ODT

המשמעות של ראשי תיבות אלה היא out door training.

למעשה אלה מגוון מכשולים ומטרות מעניינים ומגניבים אותם ניתן לעבור או להשיג רק באמצעות שיתוף פעולה מלא של חברי הקבוצה. פעילות זו נהדרת לגיבוש, עידוד של עבודת צוות, חשיבה משותפת, הקשבה, הבנה ודיאלוג פרודקטיבי ובונה. נשמח להוסיף את אלמנט הODT לאירוע שלכם או לערוך אירוע שכולו סובב סביב הODT. התקשרו אלינו ונשמח לארגן את האירוע המדויק עבורכם!

במהלך הסדנאות ופעילויות ה-ODT המשתתפים מתנסים בפעילויות במתחם הטיפוס ולאחר כל תרגיל, בעזרת מנחה מוסמך / יועץ ארגוני מהצוות, מנתחים את עבודת המשתתפים, ומיישמים בתרגיל הבא. המשתתפים מחברים את התובנות לתהליכי העבודה היומיומיים שלהם ובמה ניתן לשפרם.

מדובר בחוויה מגבשת ומרעננת בה המשתתפים נוגעים בנושאים כגון: תכנון מול ביצוע, עבודת צוות, מיומנויות ניהול, מנהיגות, אחריות אישית ואחריויות קבוצתית, לחץ קבוצתי, הפקת לקחים ועוד.
נשמח להתאים ולהפיק אירוע ייחודי, אחר, מרענן ולא קונבנציונלי עבורכם, בהתאם לצורכי הארגון, מטרת האירוע, אוכלוסיית היעד והתקציב.

קראו עוד

לקבלת הצעה לאירוע הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה ליום גיבוש וכיף ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לפעילות ODT ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

ההרשמה לחוגים בעיצומה! מהרו והבטיחו מקומכם בחוג הכי מעצים

לפרטים והרשמה, גשו למתחם הטיפוס

לקבלת הצעה לאירוע בוקר הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר: