ברוכים הבאים ל-iclimb תל אביב מתחם הטיפוס החדשני, החוויתי והגדול בישראל ברוכים הבאים ל-iclimb תל אביב מתחם הטיפוס החדשני, החוויתי והגדול בישראל ברוכים הבאים ל-iclimb תל אביב מתחם הטיפוס החדשני, החוויתי והגדול בישראל

מוכנים לטפס

בגדול?

קצת עלינו ב-Iclimb TLV

אנחנו ממוקמים בפארק הירקון, מה שמאפשר שילוב בין חווית הטיפוס בקיר טיפוס מלאכותי, כלומר indoor, לבין הכיף של ה-outdoor: האוויר הטוב, השמש והעצים על רקע שמי תל אביב.

קיר הטיפוס וההובלה הגדול בישראל. הוא בגובה 18 מטרים ומציע מגוון רחב של מסלולי טיפוס, מגוון רחב של שיפועים,בסגנונות הטופ-רופ וההובלה. אורך המסלול יכול להגיע לעעד כ-45 מטרים, מתאים למטפסים מרמת מתחילים עד למטפסים מקצוענים אשר משפרים יכולות ומתכוננים לאולימפידה.

קיימים אזורי טיפוס עם אבטוח אוטומטי כך שכל אחד יכול להגיע ולטפס גם ללא ידע קודם. בשטח המתחם יש את אזור הפאנטופיה המאפשר טיפוס חווייתי ייעודי לילדים.

אנחנו מאמינים כי כל אחד יכול למצוא אצלנו את האתגר המתאים עבור יכולתיו, וגילו. לכן אנחנו מזמינים אתכם לבוא ולטפס עם חברים, בני הזוג, הילדים ואפילו ההורים!

אז בואו לטפס וליהנות! 😊

הצוות שלנו:

הצוות שלנו מורכב ממיטב המדריכים והמדריכות בארץ. אנחנו פה כדי לאפשר לכם את החוויה המיטבית והמדויקת ביותר עבורכם! הקופאי/ת ישמחו לעזור לכם בכניסה לקיר, לספק לכם את הציוד הנחוץ לכם ולהפנות אתכם אל המדריכים. ברחבת הקיר תפגשו את המפעיל/ה שאחראי על הבטיחות ועל המטפסים בקיר. במידה והגעתם אל חוג, קורס או שיעור פרטי, המדריכ/ה יאספו אתכם לפני תחילת השיעור וכך תכירו גם את חבריכם לקבוצה.

המקום, החוויה, וצוות עובדים והמנהלים מקצוענים- הם רק בונוס לקבלת חוויה מושלמת.

במקום מתקיימים חוגים, אימונים אישיים, תחרויות, ארועי ספורט, ארועים שונים ומגוון רחב של פעילויות מגוונות.

אנו מומחים בהפקת כל סוגי האירועים. אירועים פרטיים ואירועי חברות / ארגונים, בהתאמה אישית לפי צרכי ורצונות לקוחותינו. ומעניקים חוויה מדהימה וערכים משמעותיים לכל אחד ואחת.

פארק הטיפוס, החבלים והאקסטרים iclimb קרית גת

טלפון:050-5042222

מייל:[email protected]

פייסבוק: פארק טיפוס ואקסטרים קרית גת iclimb 

ימי ושעות פעילות: א-ה 15:00-20:00, יום ו 10:00-15:00, שבת 11:00-18:00

www.iclimb.co.il

הצלחה מורכבת מאחוז אחד של השראה

ו-99 אחוזים של הזעה

חדש ברשת iclimb

חנות לציוד טיפוס מקצועי

לקבלת הצעה לאירוע בוקר הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לאירוע הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה ליום גיבוש וכיף ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לפעילות ODT ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר: