האקדמיה לטיפוס

חוגים ב-iclimb תל אביב

חוגי הטיפוס מאוגדים תחת האקדמיה לטיפוס המהווה בית ספר מקצועי לתחום הטיפוס בישראל.

טיפוס מעניק לילדים ומבוגרים כאחד את המקום בו הם יכולים להתמודד עם מצבים בלתי רגילים בתנאים לא מוכרים בסביבה מבוקרת ובטוחה, את היכולת להתמודד מנטאלית עם אתגרים שונים ולהעלות את הביטחון העצמי שלהם, את היכולת לסמוך ולתת אמון באחר ובעצמם, הטיפוס מעלה ומחדד את יכולות הריכוז ומעניק תחושת הישגיות והצלחה שאין כמותה. חוגי הטיפוס משלבים בין טיפוס אינדיבידואלי לעבודה ואימון בתוך קבוצה.
החוגים אשר מתקיימים ב iclimb, נערכים ומועברים ע"י צוות מאמנים ומדריכים מיומן וותיק אשר ילווה אתכם בכל שלב ויעזור לכם להתפתח ולהתקדם בטיפוס ספורטיבי.

חוגי הטיפוס מקנים למשתתפים לא רק מסגרת בה לומדים לטפס, אלא גם את היכולת לחזק את הגוף, לעבוד על כל קבוצות השרירים, ללמוד לטפס ולאבטח בצורה נכונה וכן תפעול מקצועי ובטיחותי של ציוד הטיפוס.

החוגים מתקיימים בקבוצות גילאים מגוונות ולרמות מיומנות שונות:
קטנטנים: 5-8,
מתחילים ומתקדמים: 9-12,
מתחילים ומתקדמים: 13-15,
עתודה, נבחרות, חוגי בוגרים, נשים ועוד.

קורסי טיפוס ב-iclimb תל אביב

בשנים האחרונות טיפוס קירות הפך לספורט פופולארי ואהוב בישראל, מדובר בפעילות המהווה דרך חיים ומשלבת כושר גופני, אתגר, הישגיות והנאה בכדי למקסם את תחושת הסיפוק וההישגים האישיים יש ללמוד את רזי טכניקת הטיפוס הבסיסית ותכנון מסלול הטיפוס.

קורסי הובלה:

על האקדמיה

האקדמיה לטיפוס הינה גוף מקצועי ללימוד והכשרה בענף הטיפוס אשר הוקם בשנת 2016 מתוך חזון להיות הגוף המקצועי והמוביל בארץ לבניה ולטיפוח דור ההמשך של המטפסים ולקדם נציגות ישראלית באולימפיאדה באופן שיהיה נגיש לקהל הרחב.
במסגרת האקדמיה לטיפוס מתקיימים במתחמי הטיפוס של רשת iclimb מגוון קורסים והכשרות מקצועיות, לצד חוגים, אימונים אישיים וקבוצתיים אשר נבנו והותאמו לקהל הרחב החל ממתחילים ועד למטפסים מקצועיים, לאלו הרוצים לעסוק בטיפוס כמקצוע, תחרויות אירועים חברתיים ועוד.
כל הפעילויות המתקיימות באקדמיה לטיפוס פונות ומתאימות לכל שכבות הגילאים.

מאז הקמתה, השתתפו בחוגי האקדמיה מעל 500 מטפסים במתחמי הטיפוס ברחבי הארץ.
חוגי הטיפוס מתקיימים לאורך שנת הלימודים מחודש ספטמבר-יוני, למגוון גילאים: קטנטנים, ילדים, נוער, נבחרת נוער, נבחרת בוגרת, חוגי נשים וחוגי בוגרים.
החוגים מועברים על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים בענף הטיפוס, הילדים לומדים טכניקות טיפוס בסיסיות ומתקדמות במגוון ענפי הטיפוס (בולדר/טופרופ/הובלה).
ניסיוננו בענף לאורך השנים ובתור החלוצים בענף הטיפוס מביא את היכולת המקצועית של מדריכנו לרמה גבוהה וכך משתתפי האקדמיה הם מהמובילים בארץ וחלקם אף ייצאו לתחרויות בחוץ לארץ כהכנה לאולימפיאדת טוקיו בשנת 2020.

חדש ברשת iclimb

חנות לציוד טיפוס מקצועי

לקבלת הצעה לאירוע בוקר הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לאירוע הכי גבוה שיש, מלאו את הטופס:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה ליום גיבוש וכיף ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר:

לקבלת הצעה לפעילות ODT ב-iclimb, מלאו את הפרטים:

פרטי האירוע:


פרטי קשר: